Udgivet d. 06. april 2021
Sekretariatet består af en direktør samt tre medarbejdere og to studentermedhjælpere, der sammen udfører alle opgaver i tæt samspil med netværkets medlemmer.
Stillingen er en fast stilling på 22,5 timer om ugen – med mulighed for forøgelse af timeantal, hvis behov opstår.
Sekretariatet i Byens Netværk er en dynamisk, lille organisation, hvor vi i samarbejde løser store og små opgaver relateret til udviklingen af aktiviteter og tilbud til netværkets medlemmer.
Tiden står ikke stille i Byens Netværk, og jobbet udvikler sig helt sikker over tid.
Nogle af elementerne som skal løses er:
Derudover vil vi naturligvis gerne bruge vores nye kollegas øvrige kompetencer og interesser. Det kunne fx være fotoopgaver, digitale fornyelser, nye platforme til afvikling af arrangementer eller noget helt femte. Du får lov til at drible med mange bolde i et meget dynamisk sekretariat, hvor der er højt til loftet, godt humør og meget kort fra tanke til handling.
Faglige kvalifikationer
Personlige kvalifikationer
Løn og ansættelsesvilkår
Vi bor tæt sammen med andre små og store virksomheder i Bloxhub.
Byens Netværk er en tværfaglig forening for byggebranchen. Vores medlemmer tæller bl.a. arkitekter, ingeniører, bygherrer, entreprenører, leverandører, boligforeninger, kommuner, pensionsselskaber, advokater m.fl. Vi afholder løbende faglige arrangementer, aktuelle debatter, netværksmøder mm. for vores medlemmer. Sammen får vi ny inspiration og tager del i den dialog, som er med til at styrke branchen og byudviklingen. Læs mere om os her.
Byens Netværk er bosiddende i København, men har også flere og flere aktiviteter i Aarhus.
Lyder jobbet som noget for dig, så send en ansøgning til Henriette Sofie Larsen på job@byensnetvaerk.dk så hurtigt som muligt og senest den 29. april 2021.
Hvis du gerne vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Henriette på tlf. 23 34 46 01.
Download stillingsopslag som pdf her